PlayStation Store


Toate consolele de jocuri Sony au fost foarte apreciate și în România, deși în țara noastră nu există un magazin online PlayStation Store. Utilizatorii din România își pot cumpăra jocuri atât din magazine românești cât și din străinătate. De obicei in magazinele romanesti jocurile noi apar mai tarziu iar preturile sunt mai mari decât în străinătate. Totuși, în ultimii ani există o tendință de reducere a acestei diferențe de prețuri.

Dupa achizitia unei console de jocuri, va trebui să vă deschideți un cont de Playstation Network, care vă va da acces la porțiunea de multiplayer a oricărui joc. Dar pentru imbogatirea experientei de gaming, trebuie sa aveți si acces la magazinul online PlayStation Store, unde veți găsi jocuri exclusive, care nu apar in restul magazinelor

De asemenea, PlayStation Store e singurul loc de unde se pot cumpăra add-on-uri la jocuri.

Sony a dedicat cate un astfel de magazin pentru fiecare țară însă, deocamdată, nu și pentru România.

Pentru a avea totusi acces la un PlayStation Store, un gamer din Romania trebuie ca la crearea unui cont nou, sa aleaga la domiciliu o tara care are un PlayStation Store dedicat... de exemplu SUA, UK, Germania, Italia, etc. La alegerea adresei trebuie avut in vedere faptul ca PlayStation Store din SUA are preturi mai bune si o oferta mai bogata, insa si faptul ca add-on-urile de aici nu vor functiona pe jocuri europene. Adresa completa nu conteaza, insa e importanta completarea unui cod postal valid (care se poate gasi usor pe Google).

Dupa crearea contului, acesta trebuie incarcat cu fonduri. De obicei adăugarea fondurilor se face prin card emis in aceeasi tara cu adresa contului folosit, ceea ce e aproape imposibil pentru un gamer din România. In lipsa unui astfel de card, adăugarea de fonduri se poate face cu ajutorul unor cartele valorice (asa-numitele PlayStation Network Cards) emise de Sony dar care nu se vand in Romania (si nici in alte tari care nu au un PlayStation Store dedicat).

Din fericire, puteți cumpăra astfel de cartele prepaid prin intermediul nostru - la cel mai avantajos preț din România, GARANTAT! Click pentru detalii!



12 comentarii:

  1. Salutare,

    Astazi cand voiam sa ma loghez mi-a aparut un mesaj ca trebuie sa fiu de acord cu termenii si conditiile SEN.
    De curiozitate am dat sa intru pe store si spre surprinderea mea nu a aparut mesajul vechi, ca nu exista in tara noastra store ci a aparut un mesaj in maghiara in care spune ca "Mometan PlaystationStore pentru utilizatorii maghiari este accesibil doar in limba engleza. Doriti sa continuati ?"
    Daca apesi "Igen" apare un meniu unde sunt mai multe optiuni dar deocamdata goale, dar se pare ca ceva totusi se intampla.
    Se pare ca din nou s-a cam confundat Bucharest cu Budapest cum se intampla de multe ori, dar macar ne-au nimerit moneda, (in Wallet apare 0.00 RON).
    In cazul in care deranjeaza pe cineva commentul meu va rog sa il stergeti dar totusi m-am gandit ca ar putea fi o veste buna pentru multi utilizatori din tara, deoarece si eu astept sa apara Store-ul inca din 2009.

    O zi buna si la mai multe jocuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,

      Confirm ceea ce spui...deocamdata magazinul e gol..am tradus si eu mesajul in maghiara.

      Ștergere
  2. inca un pas in plus dupa ultimul update :)Nu mai e mesajul in ungureste ci intra in store dar inca zice ca-i in constructie.

    Cind ii da drumu la magazinul online pt romania vreau sa iau dlc pt dark souls 2.succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata e functional.Carduri de credit psn cu ron nu sint inca dar cred ca se poate incarca contup de pe un card bancar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum incarc contul cu un card bancar?

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă ai cont creat și pe România atunci fa Sign in / Account Management / Account information / Billing Information pune parola și completează datele cardului bancar.Sunt acceptate cardurile MasterCard și Visa merg și alea de salariu dar e recomandat sa-ți faci unu separat doar pt comerț online.(Cardholder Name = Numele Titularului)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,
      Incerc de cateva zile sa dau jos GTA5 de pe store. De fiecare data imi zice ca detalile bancare nu sunt corecte. Am verificat si sunt corecte.
      Am card Visa Electronic la BT.
      De fiecare data cand incerc sa cumpar imi ia 0.50 GB si ulterior imi da tranzactie anulata (asta pe SMS de la banca).

      Ma poate ajuta cineva?

      Multumesc,
      PS: nu vreau sa pierd oferta!! :)

      Ștergere
  6. Eu am conturi pe .ro .uk și .us.Un cont nou poți face foarte simplu accesind prima coloana de meniuri din stinga apoi Create New User apoi intra pe el și accesează penultima coloana la Sign Up.Nu știu dacă merge aceiasi adresa de email la mai multe conturi.Bafta tuturor și spor la joace :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok dupa aproximativ 3 luni este inca in teste sau este o vrajeala? Dece nu a aparut pana acuma playstation plus card pentru Romania? Nu isi dau cei de la playstation Romania interesu'??

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut. Tocmai am cumpărat expansuon pass 2 care include the dark Below si the hous of wolfs, dar nu îmi merge niciunul. Ce pot sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut. Tocmai am cumpărat expansuon pass 2 care include the dark Below si the hous of wolfs, dar nu îmi merge niciunul. Ce pot sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  10. Satlut mi-am facut un card visa electron BT ,si tot incerc sa adaug fonduri in wallet .... si pe ps3 cand incerc sa adaug fond in wallet imi da erroare (80023102) ,pe site zice : Currently unable to add funds to your account. Please try again later. daca vrea cineva sa ma ajute dati un SMS la 0745490029 sau dati pm. MULTUMESC!!

    RăspundețiȘtergere